Papatya07 bence bu sorunun kesin net yada tamamen doğru olan bir cevabı yok. Kızım 4ay 17 günlük başından beri anne sütü alıyor ve en başından beri o ne zaman isterse ya da ben ne zaman istersem o zaman emziriyorum. Bazen 4 saat ara verdiğimiz oluyor özellikle bebek arabasıyla dolaşmaya çıktıysak uyuyor zaten ondan meme aramıyor bazen yarım saat içinde istiyor bazen de ben emzirdikten yarım saat 1 saat sonra tekrar emzirmek istiyorum ve emziriyorum bu bebeğinize ve size bağlı bence. Bizim doktorumuz da 3-4 saatte bir emzir seni kullanmasına izin verme dedi. Ama zaten 3-5 ay sonra ek gıdaya alışacağı için azalacak emmelerimiz süreleri falan. En geç 1 seneye de günde yalnızca 2-3 kere emmek isticek onun dışında yemek yiyecek o yüzden ben bugünlerin tadını çıkarmaya bakıyorum. Çünkü mesela 2 ay önce hep koynumda uyurdu o zaman sıkılmıştım yorulmuştum çok uykusuz kalmıştım artık yatağında uyusun istiyordum ama şimdi keşke 1 kere koynumda uyuşa diyorum, özlüyorum 🙏🏻🤦🏻♀️🙂 Bol bol ten teması göz teması bol gülücük ve bol kahkahayla sarılmayla geçiyor günümüz 🙏🏻 Çok şükür 🙏🏻 🙂
Uzun oldu kusura bakmayın, konuşasım varmış herhalde benim 😌