Derin34_ benimde 2 ay 17 günlük kızm
Doğduğndan itibaren hep 2 saatte emzirdim öyle her dk vermedm
Bu hem gaz sancısını önler hem de kusmasını
Uykuları da düzenli olur
Pediatri hemşiresiyim etrafmdaki herkes olur mu öyle her dk memede olacak dedi dinlemedm
Uykuları çok düzenli şimdi kızımın gece de 7-8 saayit uyuyor beslenmeden