miniktavsanim yani ben bu yöntemle 40 kg verdim sonuçta midenin belli bir kapasitesi var öğünde istediğiniz kadar yiyin sonrasında bişey yemedikten sonra sıkıntı olmuyor biraz geçince öğünleri de küçültüyorsunuz ekmeği azaltıyorsunuz bırakıyorsunuz ara öğün yapmadığınız için çok daha hızlı kilo verme süreci oluyor. artık görüntümden çok da rahatsız olmadığımı farkettiğim için saldım şuan ne istersem yiyorum açıkçası ama kilo verdiğim dönemde bu şekilde düşünerek motive olmuş ve yapmıştım. boyum 176 118 kilodan 78 kiloyum şuan