Niloyanil Yaserinannesi yumurta akı sürebilir ancak çiğ yumurtada bakteri olabilir ve bebeğin bağışıklığı düşükse yanığı enfeksiyon kapar, bebeğe sormuşlar yetişkin olsa tamam sürsün ama bebek için imkanı varsa köyde falan değilse acile gitmek en mantıklısı. Burada çare aramak biraz yanlış gibi değilmi sizlerce de?
Yaserinannesi Niloyanil bu benim sorunum değil bana böyle bişe olsa en son bile burda çare aramak aklıma gelmez ne kadar çaresiz kalmış ki yazmış ne yaşadığını bilemezsiniz hastane git ne kötü annesin ben öksürünce götürüyorum yazık demek yerine biz böyle yaparız bebeğede yaşlıyada fikirdi sadece yapıp yapmamak da kendi bileceği iş hiç işe yaramadığını enfeksiyon kaptığınıda görmedim
israks Gamzeyup benimde kızımın eli yandı malesef kremi kullanın çok mu yandı bilmiyorum kaç aylık birde yandığında ilk 10 dk suya tutmanız lazım ağlıyorsa suya tutun ağladıkça soğuk şeyler koyun yarın ağlaması geçecektir benim kizimdada öyle odlu ve günde 3 defa pansuman yapın sargı beziyle gün içinde kapatın gece yattığında kremini sürüp eliniz acın 2 3 gün sonra o yanına deriyi koparmaniz lazım he bide su toplamıştır kesin patlartin onu yoksa yara iyileşmez ama dikkatli olun mikrop kapmasin eğer patladıysa suya tutmasın elindeki balon peçete koyun üstüne buzdolabi posetine buz koyup koyun su değmesin en ufak seyden mikrop kapabilirler ... doktor bana bunu demişti siz yinede bir doktorunuza gidin
Srpege Gamzeyup küçükken kardeşimin de ayağı yanmıştı Aleovera acil durum spreyi onu çok rahatlatıyordu biz de o dönem keşfettik Çok geçmiş olsun inşallah iyileşsin hemen
Srpege NurR yanan yere direk buz koymak su toplamasına hatta yapışmaya sebep olur ve acı bir türlü dinmez. Bence doktora danışmak en iyisi
NurR Srpege @@shanımefendi doktora danışmasın gitmesin demedim. İlk yardım olarak yapabilirsiniz dedim aynısı başımıza geldi biz yanığı farketmedik baloncuk olmuş hep acile de götürmedik araştırma hastanesine yanık ünitesine götürdük direk farkedince orda doktor buzla kompleks yaptı hemen anında yapsaydınız baloncuk olmazdı dedi bende başımdan tecrübeyle söyledim bunu buz çok iyidir kesinle yapın edin acile gitmeyin aman ne gerek var demedim
Betulhhhh Gamzeyup benim kizimda sobayı ellemisti cikikci bı teyze tavsiye etmişti yptm hicbiseyi klmadi rahatlattı uyudu bı güzel dinlendi rabbim tekrarını yaşatmasin çok geçmiş olsun