Sare35 dlekturann neden önyargılı konuşuyorsunuz yeğenimin yüzü sobaya yapıştı emeklerken kocaman bir yara oldu annesi kortizonlu Krem yerine yumurta akıyla tedavi etti sürekli yumurta akı sürerek ne is kaldı ne de kabardı ve şu anda 7 yaşında yüzünde hiçbir şey yok hiç olmamış gibi
Sare35 dlekturann neden önyargılı konuşuyorsunuz yeğenimin yüzü sobaya yapıştı emeklerken kocaman bir yara oldu annesi kortizonlu Krem yerine yumurta akıyla tedavi etti sürekli yumurta akı sürerek ne is kaldı ne de kabardı ve şu anda 7 yaşında yüzünde hiçbir şey yok hiç olmamış gibi
Semanurryol Gamzeyup 1 ay önce kadar bebeğim ellerini sıcak çorbaya daldırdı o an çıldırdım resmen yerimde duramadim ağlamaktan. Nasıl korktum soğuk suyun altına tuttuk krem sürdüm bekledim 5 dakika sonra oğlum sustu ve kizariklik hemen geçti ama oğlum ağlamaya devam etseydi kesinlikle acile götürürdüm lütfen götürün kiyamam ona ya demek ki baya yanmis eli durmayin bence.
sevcan Gamzeyup eczanemi hanımefendi acile götürün buraya yazıcak kadr basitmi yaaa bızım elımız yanıoda günlerce acıyo böle bsy olablırmıi
dlekturann Yaserinannesi terbiyesiz kadın biraz bilinçli olun insanlara doktora gitmesini söylemen gerekirken babanne tedavilerinden bahsediyosun kadın bebeğim poposu pişik oldu hangi krem iyi gelir diye sormuyo bebeğimin eli yandı diyo farkında mısın yada şöyle soruyom kafan yerinde mi ?
Niloyanil Yaserinannesi yumurta akı sürebilir ancak çiğ yumurtada bakteri olabilir ve bebeğin bağışıklığı düşükse yanığı enfeksiyon kapar, bebeğe sormuşlar yetişkin olsa tamam sürsün ama bebek için imkanı varsa köyde falan değilse acile gitmek en mantıklısı. Burada çare aramak biraz yanlış gibi değilmi sizlerce de?
Deletedmom090 Bencede çok tuhaf para yok yanımda kimse yok falan bunlar bahane değilki ambulans çağırsanız bile gelir yani söz konusu minicik bebekler. Biz en ufacık bi şeyde hüngür hüngür koşuyoruz hastaneye gerçekten tuhaf yani
Ada_kiz dlekturann kadın kendi evladını doktora götürmemiş biz burdan söyledik diye mi getirecek neyin kafası ya bu
Yaserinannesi dlekturann ha o anlamıyo doktora gitmeyi ben diycem ona git doktora ve aydınlanıp doktora koşacak ki herkes yazmış zaten git diye ne kadar yandığını nerden biliyosun o görüyo onu evde yapabileceği bir şeyler soruyor bende işe yarar tavsiyede bulundum senlik bi konu yok ortada yani
Ebrutatar Gamzeyup merhaba sana çok farklı değişik itici gelebilir ama en iyisi domuz yağı bulman bende kAba etlerim yandı yanık kremleri fayda etmedi acı dönmedi eşim Trakyalı köylerindeki bir macir vermiş sürdü ama neredeymis bu dedim valla dene derim
Ada_kiz dlekturann kadın sormuş bizde cevap verdik acile gitmiyorsa ben ne yapabilirim acaba saçmamısınız. Ayrıca yumurta akı gerçekten işe yarıyor bilmediğiniz şey hakkında yorum yapmayın
Safiiye Gamzeyup aleo vera varsa sur içindeki jelini ve hmn doktora gotur yarini bkleme ve saglik ocağında napcklarki oraya goturuyosun
Gamzeyup Vallahi yorumlarınıza hayran kaldım... Öncelikle yargılamadan öneride bulunan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Bakın arkadaşlar bende çocuğumun eli yanar yanmaz soğuk suya tuttum ve hemen acile gitmek için toparlandım ama maalesef kaynanamlar yanımdaydı ve acile gidecek kadar kötü olmadığını söyleyerek beni terslediler anlayacağınız onlar bana engel oldu sadece gidip eczaneden yanık kremi alabildik. Ki zaten çocuğumun eli o kadar da kötü değildi çok şükür ki şuanda da iyi eli sadece biraz kızarık ve çok azda küçük bir yeri şu toplamış. Neyse işin özü ben bilinçsiz bir anne değilim, rahat hiç değilim. Ama şartlar her zaman istediğimiz gibi olmayabiliyor. Ayrıca evladına üzülmüş bir annenin sizlerden yardım bekliyor olması bunun karşılığında sizlerin ise durumu kendilerine göre yargılamaları çok yanlış olmuş. Yine de hepinize teşekkür ederim.
NrYlmzTsr Gamzeyup cani cok yanmis ki cok aglamis. Eli kizarik ve su topladi diyorsunuz daha ne olsun pardon ama? Ne olursa olsun kimseyi dinlemeden acile gitmeniz gerekirdi.
Ada_kiz Gamzeyup gamze hanım aklınız da olsun yanıkta yumurtanın akını çırpın yanığın üzerine hemen sürün ama başka bir müdahale yapmadan izi kalmaz acısınıda alır ardından yanık kremi sürebilirsiniz yıkayıp
Gamzeyup Ada_kiz teşekkür ederim ☺️ peki sadece ilk aşamada mı sürülüyor daha sonra da sürülebilir mı?
Selinozgeenn deleted2310 kesinlikle öyle yanığa buz koyulmaz 🙄 en fazla soguk bez ile kompleks yapılır ama öncelik hastaneye götürmek olmalı
deleted2310 Selinozgeenn Maalesef hala yanığa buz koymak ateşlenince sirkeli su yapmak gibi yanlış devam ediyor 😒