İyi günler kızlar bnm kizim 18 aylık bikac gün önce bezi takmak istemedi taktiğim zmn attı.Bnde karar verdim tuvalete götürmeye bikac gundur gidiyorz yapiyo çişini ama sorun şu ki soylemiyo bn götürürsm yapiyo oynarkn fln şimdi bn devam etmeli miyim?kaç saatte bir kaç dakka lovoboda kalmaliyiz?Tekrar beze dönsek bu seferde tekrar çişini söyler mi ?Çişini söylemesi için neler yapmalıyım teşekkürler☺️🌺