kaymakliekmekkadayifi benim bebeğim 10 aylık hala pamuk ıslatıp kullanıyorum suyu kaynatıp üzerlerne döküyorum soğudkdan sonra sıkıp küçük saklama kaplarına koyuyorum kurumuyor ihtiyacımız olunca hoop hemen kullanıyoruz 🙃 sıcaklık soğukluğuna dikkat etmiyorum okadarına dikkat edyorsanız bilemiycem 🤷🏻♀️🙂