ElifTGM kaymakliekmekkadayifi ben sevmiyorum diğer türlü ıslak beklemesini. Kızım 2 yaşına girecek oğlumda 3 aylık ikisinede hep böyle kullandım :)
kaymakliekmekkadayifi Okuroya pet sisede su soğuyo ya soguk drgince popisine biraz korkuyo benim kiz😂
Yasemin_06 kaymakliekmekkadayifi biyltmis dondurma kutusunu kullanabilirsin Cnm içine pamuklari doldur kapağını oapat kutumuyolar öyle benim tanidigimda çocuğuna o şekilde kullaniyordu
kaymakliekmekkadayifi Laden evet iste bende evde sicakla islatyorum islak mendil gibi muhafaza edebilirsem soguklugy cok etkilemez bebegi diye dusundum. Bi gun hastanede cesmeden ıslattımda cocuk korktu soguktan😂😂
Laden kaymakliekmekkadayifi aslında küçük yemek termosu gibi bir şey alınabilir. Pamukları sıcak suyun içine koyup yanınıza alırsınız. Aklıma başka bir şey gelmedi sıcaklığını muhafaza etmek için. Yada benim gibi sıcak su götüreceksiniz yanınızda küçük bir şişede🤗
kaymakliekmekkadayifi Eminehalil ben e bebegin pamuğunu alıyorum yapisini seviyorum 6 pakrti 42 su an. Wee baby daha uygun ondan daha hic denemedim. Ipek pamuk denedim dokundugumda igrenc boyle kiyir kiyir bi his hissettirdi tüylerim diken diken oldu kullanamadım 😂
Duyulurum kaymakliekmekkadayifi Pamuğu normal şekilde çantaya atın yanınıza içi temiz su dolu fisfis olsun onunla ıslatıp silin 🌼
Kayram64 kaymakliekmekkadayifi unıbaby yenidoğan ıslak mendil kullandım canım e bebeğin pamuğunu kullanıyorum
Kayram64 kaymakliekmekkadayifi her ne kadar yenidoğan ıslak mendili olsada yine de zararlı hemen kızartıyor popoyu pişik gibi en baştan pamukla başlamak en güzeli
Slmnese kaymakliekmekkadayifi yanında her zaman su bulundur canım o zaman o şekilde belki kolaylaşır.
Laden Eminehalil 6 küsüre geliyor tanesi. Bayağı zamlandı malesef. Tabi çoğu yere göre hala uyguna geliyor. Çokta güzel pamuğu