Bayanironi diş çıkarmadı daha zaten ablası da 13 aylıkken çıkarmıştı, akşam 9.30 yatar sabah 6 7.30 8 gibi uyanıyo (değişiyo uyanma saatleri) yanımızda yatıyor alıştı emekleme pozisyonu alıyor uyurken kafa atıyor bize uykusuz kalan biz oluyoruz 4 dönüyo uysal bi bebek ama aşırı şımarık ahtapot gibi eli ayağı asla durmuyo ayağa kalkmaya başladı 1 aydır adım atıyor her yeri kurcalıyor dağıtıyor çöpü deviriyor ablasına hiç rahat vermiyo hep gülüyo ağlaması yok ama dediğim gibi çok aktif bi çocuk yeme içme konusunda çocukların ikisi de 1 gün çok iştahlı ertesi gün lokma yemezler neden bilmiyorum ama alıştım bizde böyle 🌸