AgentMom maşallahn e güzel abilerinin olması güzel bişey 🌸 evet uyku eğitimini kendim verdim 4 aylıkkende vermiştim doğumdan itibaren sallayarak uyutuyodum hep 4. Aylıkken alıştı sonra berbat bir atak dönemi yaşadık aynı anda 2 diş çıkardı 1 ay uğraştım yemedi uyumadı mecvur sallamaya alıştırdım yine 4 diş çıktı rahatladı geçen ay yine verdim uyku eğitimini alıştı yine şükür tek seferde 🌸aslında uyku eğitimide denmez oğlumu yanıma alıyorum bana bakarak uyuyor köpeği var ona sarılıyor döne döne uyuyor yada beşiğine koyuyorum yine döne döne sarılıyor uyuyor ilk eğitimi koynuma aldım sarılarak uyuduk 2-3 kez alışıncada ayırdım koynumdan köpek veriyorum ona sarılıyor