Mom079 Dilekçe ile halledin anlaşmalıysa avukata para vermeyin.
Hatta dilekçeye de vermeyin ben yazdırdım 200 aldı, boşanma sonrası 2 belge daha istediler 200 de öyle alacaktı ama bir baktım basit bir şey internetten baka baka kendim bilgisayarda yazdım o parayı çocuğunuza harcarsınız.
İnternette hepsi var baka baka kendiniz yazın imzalayın eşinize de imzalatın götürün bir günlük iş.