Merhaba kızlar. Eşimle olan kültür farklılığı bitmek bilmeyen hakaret küfür ve abartı kıskançlığı sonucu boşanma kararı aldım. Abim ve babam yoldalar almaya geliyorlar. Bana git adliyeye davayı aç sakın kimse beni aramasın ailenden dedi. Aklı sıra yalvarcağımızı sandı heralde. Şükür ailem her zaman yanımda ona minnet bile etmezler. Avukat tutmak gereklimi ne yapmam gerek gidip dilekçe mi verilecek bana yardımcı olabilir mi biri?