Merhabalar sevgili anneler,
30 nisanda doğum yaptım çok zorlu bir gebeliğin ardından evladımızı kucağımıza aldık çok şükür. Bebeğim doğar doğmaz yenidoğan yoğun bakıma alındı solunum sıkıntısı vardı. 8. Gün ordan taburcu ettik. Eve geldik 2 gün sonra annem,eşim,ben ve bebek korona olduk 😔 Annem şuan hastanede yatıyo ve 16. Günü hala düzelemedi. Bebeğim yememeye başlayınca hastaneye götürdük onuda direk yoğun bakıma yatırdılar. Bu süreçte çok yıprandım sürekli ağladım daha lohusalık psikolojisini atlatamadan bide bunlar olunca çöktüm baya. Bebeği 7. Gün taburcu ettiler aldık eve geldik ama asla besleyemiyorum, ağlıyo sanki dünyayı yiycek gibi ama bir iki biberonu çekiyo sonra asla yemiyo. Saatlerce uğraşıyorum ki bu ara da kendimde yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim ama tüketti bu durum beni artık. Bizim karantinamız bitti ama bebek yoğun bakımda yattığı için onun karantinası 20 günmüş doktorada götüremiyorum. Eşim yanımdaydı oda bugün işe döndü. Şuan ağlayarak yazıyorum perişan haldeyim gerçekten.