Vanilya hzlssmoom Yeni çıktı lansman fiyatı iyi. Ama ben almadım. Trukıd minoris ve mustela aldım. Çünkü bende kullanıyorum. Önce bir ben yeni bişeyi biraz kendim de kullanıyorum. Üçü de çok güzel
Winnithepooh Sucukluyumurtaa evet bn dün urun ekledim 40 tl oldu sonra 2 adet seçtim 10 tl indirimde verdi çarktan 70 tl ye 2 adet 50 ml almış oldum 🤭