hzlssmoom Kullanan memnun olan var mı anneler? İçeriği temiz almayı düşünüyorum doktorumuz mustela önerdi ama ben bunu buldum doğal içerikli fiyatı da uygun
Pinars hzlssmoom sivenonun neredeyse tüm ürünlerini kullanıyorum ve çok beğeniyorum. Temiz içerikli ve güvenilir. Güneş kremini eşim incia almış onun ürünleri de çok iyi temiz. İkiside güven veriyor bana.
Vanilya hzlssmoom Yeni çıktı lansman fiyatı iyi. Ama ben almadım. Trukıd minoris ve mustela aldım. Çünkü bende kullanıyorum. Önce bir ben yeni bişeyi biraz kendim de kullanıyorum. Üçü de çok güzel
Sucukluyumurtaa hzlssmoom 🤣 bende minoris ve mustela arasındaydım bu gercekten uygunmus bende sıveno alırım herhalde🤣🤣
hzlssmoom duyguluu Bize mustelayi geçen seneden beri doktorumuz öneriyor ama ben mühendisinoglundan gördüm bu markayı baktım içeriği güzel fiyatı da diğerlerine göre çok çok uygun neden olmasın dihe düşündüm😂
duyguluu hzlssmoom aynen 45 tl trendyolda😀bebim kızımda cildi cok Hassas önce başka sampuan almistim doktor mustela al dedi güneş kremi sormadim doktora daha bunu da gördüm siveno Bende alırım 😊
hzlssmoom Sucukluyumurtaa güneş kremini alacağım deneme amaçlı beğenirsem losyonunuda alırım 😂 içeriği temiz doğal olup fiyatı uygun olması beni etkiledi açıkçası
Sucukluyumurtaa hzlssmoom aynen fiyat baya iyi. Kendi sitesinde üye olunca %10 verıyor birde çark var onu cevıroyorsun %10 da oyle mis
Winnithepooh Sucukluyumurtaa evet bn dün urun ekledim 40 tl oldu sonra 2 adet seçtim 10 tl indirimde verdi çarktan 70 tl ye 2 adet 50 ml almış oldum 🤭
Sucukluyumurtaa hzlssmoom yoo bende oldu ben aldım bile 😀 maılıne bide kod gelıyor onuda yazınca miss