Merveenesasaf ah sizi o kadar iyi anlıyorum ki geçecek diyorlardı ama geçmeyecek hep öyle devam edecek sanıyordum;ama gerçekten geçiyor çok az kalmış.Benim oğlum 6.haftadan 8.haftanın sonuna kadar akşamları ağlıyordu,gündüz de kucak isitiyordu.
Kolikten tamamen kurtulmak mümkün değil ama her emzirme sonrası gazını çıkarttırın.
Karnını ve ayaklarını sıcak tütün,kiraz çekirdeği yastığı kullandım ben.
Karnına masaj,bacaklarına bisiklet hareketi ve egzersizler yaptırın.
Gaz damlası kullanabilirisiniz,oğluma sab simplex iyi gelmişti.
Hareketlendikçe azalacaktır inşallah,çok az kalmış 🤭 biraz daha sabır 😊