Bizimki her ay 1200 kg alırdı bu ay 1 almış 3. Aya yeni girdik, 4. Aydan korkuyorum nolcak bakalım, meme bağımlısı bi çocuk kilosunun da maşallahı var ama yine de az alırsa mamaya başlatırmı doktor yoksa olan kilosu fazla diye az daha devam ettirip ek hıdaya mı geçirtir, 8 kilo şuan