Mommyyii Kızlar oğlum 4 aylık kontrole gittiğimizde 1 ayda 400 Gr almis. Çok az emiyor memeyle oyun yapiyo sizde de böylemi
mltmkrkl Mommyyii canım bebegim 4 aylık degil daha ufak ama burada okuduğum şeylere göre bu dedigin herkes de olmuş 4.ay atagı en sıkıntılı olanmış az kilo alması normal
SenaAnne Mommyyii bende çok korkuyordum ataktayız şuan . Son 15 gün kaldı sadece gündüz uykumuz toplasan 2 saat ve hiç durmuyor..gece 20.30 ile sabah 6 arası uyuyor gece uykumuz değişmedi. Yemesinde de çok az bir azalma oldu. 9 kiloyuz
E_saryaninannesi Mommyyii Her ay 1 kilonun üzerinde alan kızım atakta sık sık gece emzirmeme rağmen 460 gram almıştı. Yani yapacak hiçbir şey yok sağlığı yerinde ise takılmayın.
MevaninMelegi Mommyyii bizde 4.ay atak dönemindeyiz 20 gün var bitmesine bugün kontrole gittik 600 gr almış ama bu aylarda zaten kilo alımı yavaşlarmış o yüzden diğer gelişimi normalse kilo çok önemli değil 7100 bizim kilomuz kız
ANNEBALIIII Bnm ki hiç emmiyor. İlk önce oyun yapıyordu. Şimdi görünce çıldırıyor. Geri itiyo kndisini sürekli 300 gram almıştı
Mommyyii SenaAnne maşallah ❤️ bizimde gece uykumuz biraz değişti bu aralar çok huysuzlasti bildiğiniz bas bas bağırıyor uyku falan yalan
MevaninMelegi Bebegim003 6500 dü her ay ortalama 700 gr alarak gitti o yüzden 600 gr alınca mamaya gerek yok 1-2 ay daha bekleyelim sonrası zaten ek gıda başlıcak dedi doktor bekliyoruz bakalım ☺️
Canan27 MevaninMelegi benm kızım 3.5 aylık 3kg doğdu 5.500 kg mama almıyor sadece anne sütü. Ve ben mama biberon aldıramıurum kesinlikle. Maşallah subhanallah sizi. Bebişin kilosu iyiymiş