Dyldrm degerlendirme yapiyorsun is bittikten sonra ben yorum yapmistim anca okadar muhatap bulabildim cok arastirmadim da ama ilk gelen kadin cok iyiydi benm acemiligime denk geldi her sefernde ayni kadin gelcek sanmistim o yuzden uygulama uzernden iknciyi soyledim sonra ilk gelen kadinla anlastim uygulama uzerinden degilde onunla ozel olarak gorusup randevu aliyorum bana suan gelen kadin yeni musteri bulmak icin armuttan gidiyorum sonrasinda hep ozelden konusup anlasip gidiyorum demisti ama uygulamanin bana cektigi fiyat 120 lirayken kadin sondasinda 200 istedi ama pazarlikla falan 170e aliyorum suanda bi denersin memnun kalirsan kadindan anlasip pazarlik yapip sonrasinda onu alabilirsin armut fiyat konusunda uygun gercekten paran bosa gitmez mutlaka geliyor birisi o konuda icin rahat olsun