Woody 2.cocuk korkulu rüya dimi 😁 bizim de nasipli oldu yavrucak yoksa planlarımızda yoktu. Elhamdulillah diyelim.
ya güzel bilgiler aslında en korktuğum şeylerden biri de emzirme konusu cunku benim koca kızım yeni bıraktı memeyi. Bir kaç ay sonra kardeşini emzirirken görünce tribe girsin yada üzülsün hic istemiyorum. 🥺