…evet anneler sorunum gayet açık. ☺️ 2,5 yaşında bir kız evladım var nasip olursa insaAllah bir kaç ay sonra diğeriyle kavusucaz fakat kızıma bunu nasıl anlatabilirim? Veya doğduktan sonra nasıl tanıştırabilirim, sizler nasıl bir program yaptınız hastanede mi yoksa evde mi tanıştılar? Birden fazla evladı olan annelerimizden tavsiyeler ,öneriler bekliyorum 💐