Urass78- benim oğlum 3 kere katılma nöbeti geçirdi,ağlarken bir an da kısa süreli kendinden geçti 2-3 saniye kadar,aylık takibini yapan doktor normal olduğunu söyledi fakat bizim yine de içimiz rahat etmedi,çocuk nöroloji bölümüne gittik,gelişim testi yapıldı be eeg istediler bizden,size de çok geçmiş olsun,MR da ilaç veriliyormuş fakat EEG de vermiyorlarmış,bu kısım bizi zorlayacak gibi görünüyor,umarım sizin de su gibi akar geçer hiç zorlanmadan atlatırsınız