Merhaba,yarın 17 aylık bebeğime EEG çekilecek,daha önce eeg çektiren oldu mu acaba? Uyutmadan getirin burada uyutulması ve ardından çekilmesi gerekiyor dediler,nasıl olacak hiç bilmiyorum,başından geçen varsa yardımcı olabilir mi acaba süreçle ilgili?