Tugcesilam ilknur06 yani cok kararsızım 4 numara büyük geliyor herhalde 3 numarayı denicam tekrar yada yemi bez cıkardı sleepy ekstra diye onu ewnicam aynı sorunları yaşarsam degiştiricam
Tugcesilam Bebekbaylar 4 numara büyük geliyor sanırım sleepy ekstra cıkardı onun 3 numarasını denicam aynı sorunu yaşarsam degiştiricam
Tugcesilam mayko1 ewet sızdırıyor ya ben 3 numarayı tekrar denicam sleepy ekstra cıkardı ya onu denicam aynı sorunu yaşarsam degiştiricam bimin bezini cok öneriyorlar incemi acaba nasıl
Patilimom Tugcesilam prima pure bezini kullanıyorum içinde parfüm boya paraben gibi kötü etkenler olmadığı için de sağlıklı. Akıtma kokma gibi bir durum yaşamadım.
Tugcesilam Fatmasagirli ozamanlarda o sorunu yaşadım ama şimdi hepten kokuyor çişi hemde cok bimin bezini cok öneriyorlar
Zeynep_3567 Tugcesilam valla Prima koku yaptı bu yapmadı memnunum yapısı falanda gayet güzel baby turcodanda hiç memnun değilim koku yok ama çiş yapsa bile sarkıyor hemen doluyor
Tugcesilam Oglusannesi26 sanırım degiştirmem lazm bari elimdeki bezleri tüketim biminde bezini cok öneriyorlar
Ahkalbim Tugcesilam 4 numara 100 tane var pakette o yüzden bezler sıkışmış ince gözüküyor ama iyi bozukluk Yok taşma sızdırma falan ekonomik paketti ben Normalde 44 tane olan pakatten alıyorum normal bez ince değil
Cicismoms Tugcesilam Doğduğundan beri hep sleepy natürel kullandım . Kilotta cırtlı da hiç sizdirmadi. Gerçekten
Tugcesilam Cicismoms bende dogdıgundan beri sleepy naturel kullanıyorum bebekken kakası cıkardı sırtından hep biraz daha büyüğünce idrarı sızdırdı şimdide 4 numara inanılmaz koku yapıyor kaka yaptı diye acıyorum çiş yapmış öle bi koku yani