cekoslavakporseleni Ilknr57 ilk zamanlar çok sık götürüyorduk sarılık vesaire için ama herhangi bir sorun yok, çocuk uyumayı seviyor 🤷🏻♀️ 4 aylık olduk maşallahı var, gündüzleri en geç 2 saatte bir uyutmazsam aşırı ağlıyor hırçınlaşıyor yani uyumak istiyor 😂
cekoslavakporseleni BuketMina gaz sorunu yaşadınız mı hiç? Ben ilk zamanlar hiç uyandıramıyordum doktora götürdüm yatırıyoruz gazını çıkarıyor kucağa alıyoruz gazını çıkarıyor 😂😂 doktor da, o kadar rahat gaz çıkarıyor ki onu rahatsız eden hiçbir şey yok uyanma gereği duymuyor keşke azıcık gazı olsa diyip gülmüştü 😂
BuketMina cekoslavakporseleni hiç gaz sorunu yaşamadık. Ne damla ne bişey heralde o yüzden böyle uyuyor
cekoslavakporseleni BuketMina aynı benim oğlan hiç gaz damlası vesaire kullanmadık, besleyip kaldırdığım gibi gazını kendi çıkarırdı, ondan böyle rahat uyuyorlar 😂 elleme uyusun madem, biz hala beraber uyuyoruz oğlumla 😂
Mom076 Ilknr57 gayet normal benım bebegım öyleydi suan 10 aylık olmak uzere huyunu degıstırmıs bence tadını cıkartın 2 aylıkken baslamıstı uyku duzenı gece gündüz yatardı
Mirosunannesi Ilknr57 ah keşke benimkide uyusa 🙄 gündüz 15 20 dk uykuları var gecede 3 kere falan kalkar sabah 6 bucukta uyanıyoruz 😓 ama yine de kan testi ver için rahatlasın