BuketMina valla aynı benim bebeğim de öyleydi hatta 40 gün uyudu gözünü neredeyse açmadı desem yeri😂😂 sonra git gide gündüz uyanıklık süresi arttı. Ama hala gündüz de uyur gece de uyur maşallah diyeyim. Herkes uyumuyor vesaire diyince insan çocukta bir şey mi var neden uyuyor diyor 😂 bugün 4 aylık olduk mesela gündüzleri en fazla 2 saat uyanık kalır uyutmazsam yırtıyor kendini ağlıyor dövünüyor resmen 😂 bazı bebekler böyle ama maşallah uykuyu sevdikleri için düzenleri de güzel oluyor, bir de benim bebeğimde hiç gaz sorunu olmadı. Gaz sorunu olan bebeklerde uyku sorunu çok oluyor.