Oznuryunus seni çok iyi anlıyorum yorgunsun, bitkinsin ama bu senide bebeğini de mahveder bu eziyetten kurtulmalısın bence😌 şimdi şöyle yapalım zor olacak şu an uykusuzsun belki zor gelecek ama yapmaya çalış olur mu☺️ Bebeğini sabah 7.30 da kaldır ve saat 9 a kadar asla uyutma yukarıda yazdığım saatleri harfiyen uygula… yok aman uyandırmaya kıyamadım falan deme sakın yazdıklarımı yap ki sende bebeğinde rahat edin emin olun bizim gibi çocuklar da düzeni çok sever.🥰