Ebrarkl ben 4 ayına kadar çok çektim ayakta sallamaya alıştırmıştım sallamadan asla uyumuyordu gece en az 5-6 kere uyanıyordu en son artık baktım olacak gibi değil hem o yıpranıyor hemde ben🥴 ilk 3 gün zorlandık ağladı uyumadı Ama başardık🤌🏻😂 her uyku öncesi 15 dakika önceden odasına gidiyoruz şarkı söylüyorum ninni söylüyorum sonra yatağına koyup tülbentimi eline veriyorum o olmasa asla uyumaz illa onu tutacak😂gece uykusuna yatırmadan 30 dakika önce odasında olmalısınız alt değişimi,pijamalarını giydirip,oyun,masal vs mayıştırın o uyur zaten kendi kendine sadece bi 3-4 gün zorlar sizi ama kararlı olun… ilk zamanlar mırıldandı yalancıktan ağladı😂öyle böyle 3 günden sonra alıştı şimdi artık bir düzeni var uyku saati geldiği an esniyor gözlerini ovalıyor ☺️ Götürüp yatağına koyuyorum tülbenti veriyorum 10 dk içinde kendi kendine uyuyor🥰