nursocum MS-01 bende şimdi azcık koydum küllaha tepkisi çok komikti 😂 tersten yedi dondurması düştü. Korktu soğuk oluşundan heralde ☺️
MS-01 nursocum evet benim oğlumda ilk eliyle dondurmayı almaya çalıştı nasil yendiğini gösterdim bu seferde kulahin altından ısırdı 😊
Gzdzeynep nursocum muzu dilimleyip dondurup içine biraz süt koyup robottan geçirip verebilirsin ben kızıma ondan yapıyorum bayılıyor dondurma diye.
nursocum Gzdzeynep Ben daha hiç inek sütü vermedim. Hurma muz yoğurtla yaparım diyordum. Sütle daha iyi olur sanki
nursocum Gocicim yok paketli vermem şimdilik açıkları olur Ya keçi sütlü verdim ama istemedi soğuk diye ☺️
ikizbabymom nursocum bacım dondurma en masum tatlı çocuklara da öneriyolar zaten hiç çikilata falan tattırmadınmı
nursocum ikizbabymom yok canım daha paketli bişeyin tadını almadı☺️ sadece hipp bisküvi veriyorum çok sıkılınca arabada falan ☺️
Zelisblt nursocum geçen yaz tattırmıştım o zMn 11 aylık fln oluyor 😁. Şimdi alınca o uyuduktan sonra sessizce yiyoruz 🤤
nursocum Zelisblt ben onunla uyuduğum için birde tek uykuya düştü ister istemez şahit oluyor yazık ya ☺️
Aybersa nursocum kendin yap yaz meyvelerinden miss gibi olur, bir de dondurma kalıpları var ya eline de verirsin hem,içine siner. Benim oğlum bir yaşında tattirdim bizimkinden hiç oralı olmadı🤦 antikadir kendileri😂
Nrnfth nursocum Bugn tadina bakti ilk kez cok yemedi tabi ama versek yerdi cornetto yiyodu esim tattirdi 17 aylik bu arada
nursocum Nrnfth ben açık verdim istemedi tersten yedi. Cornetler yumuşak ve çok soğuk olmadığı için daha rahat yer ama şimdilik vermem onu ☺️
nursocum _GizemLi evet canım biliyorum ama daha önce vermedim doktorda çok lazım değil dedi diye uzak durdum ☺️
Mircet nursocum muzu dilimleyip dondurucuya atıyorum çıkartıp rondodan geçiriyorum sonra kalıplara döküp tekrar dondurucuya atıyorum 9 aylık olduğu için bal vs koymuyorum ayına göre tatlandırabilirsiniz bence ama baya iyi oluyor yani eşimle bende yiyoruz😂
nursocum Mircet yaaa herkes kendisi yapıyormuş ne güzel ☺️ Ben bal verdim 1 yaşına girince sorun olmadı eklerim teşekkür ederim ☺️
Mom987 nursocum Ben de 1 yasında vermeye başladım canım. O zamanlar tadına bakmıştı. Evde de yapabilirsin istersen. Dondurucuya muz çilek vs atıp Benim ki nerdeyse hergün yiyor artık.
nursocum Mom987 ohhh ne güzel kalıplar gelsin bende yaparım oğluma ☺️ hemen hemen herkes tattırmış ☺️
Nohutannesi nursocum verin bence dondurma. Güvenilir gerçek meyveyle yapan yerler bulursanız hele mis olur. Benim ilk vereceğim şey olacak. Bana hep çikolata gibi şeylerden çok daha masum ve besleyici geliyor. Ayrıca diş dönemindeyseniz soğuk iyi de gelir😍