nursocum Ne zaman dondurma vermeye başladınız? Benim oğlum 15 aylık, biz yerken çıldırıyor resmen. Keçi sütlü olanı versem uygun olur mu acaba?🍨
MS-01 nursocum bende ilk kez bugün verdim sicak diye maras usulü aslında sadece tadına baktirmakt9 niyetim ama külahıma aldi elimden yedi cok sevdi bu arada 17 aylıkken tattirmis oldum ama sıcaklarda yediririm ara ara 😊
Zelisblt nursocum geçen yaz tattırmıştım o zMn 11 aylık fln oluyor 😁. Şimdi alınca o uyuduktan sonra sessizce yiyoruz 🤤
Saitkereminannesi 6 aylıktı magnum tattırdım şimdi 15 aylık yemiyor sevmiyor külah verdim daha çok sevdi 😂
Balkizlarim nursocum yaş ilerledikçe cogaltim mesela 1 yemek kaşığı ile başladım sık sık da vermedim ben 🌸
ikizbabymom nursocum bacım dondurma en masum tatlı çocuklara da öneriyolar zaten hiç çikilata falan tattırmadınmı
Mom987 nursocum Ben de 1 yasında vermeye başladım canım. O zamanlar tadına bakmıştı. Evde de yapabilirsin istersen. Dondurucuya muz çilek vs atıp Benim ki nerdeyse hergün yiyor artık.
nursocum Balkizlarim Ben versem bi küllahı alır yer bence o derece istekli. Bilemiyorum şimdi keçi sütü sanki daha masum geldi bana ama şekeri falan hesaplasam ohooo veriyim dımı
Balkizlarim nursocum keçi sutlu bencede yada evde dene sekilli oda hoduna gider seker co az koyarsin mesela birazcik ucundan tatdir sonra bisey ile oyalandirirsin unutur ☺💙
nursocum MS-01 bende şimdi azcık koydum küllaha tepkisi çok komikti 😂 tersten yedi dondurması düştü. Korktu soğuk oluşundan heralde ☺️
SheShines Bence verebilirsiniz sonuçta düzenli yemesi için vermiyorsunuz biraz tadını alsın hevesini alsın verin🤗
nursocum SheShines tabi düzenli değil tadına baksın istiyorum. O masum bakışların karşısında ben yiyemiyorum ☺️