Biz de aynı durumdayız kilo alımımız Durdu beslenmemiz sıkıntı memeyi de mamayı da reddediyoruZ işin kötü tarafı Benim bebeğim zaten minicik standartların altında umarım sağ Salim çıkarız şu atak haftasından endişeliydim çok ama bir çok kişi aynı olunca biraz içim rahatladı normal diye 🙏🙏🙏