Fahriye_sb Kızlar bebeğim 4 aylık anne sütü aliyo sadece 300 gram almış boyu 4 santim uzamış ama hiç kilo alamamış yaa benimle aynu durumu yaşayan var mı nasıl bi yol izlediniz az az emiyo beni bende sürekli emzirmeye çalışıyorum niye böyle oluyo bi yardim
Esen_93 Fahriye_sb benim ki de o zamanlar istahi azalmis az yemisti mama. Sonra duzeliyor uzulmeyin. Bizde 300 grm falan almistik.
Yasemin38 Fahriye_sb 3 ay üst üste 300 gr dan az almadığı sürece normal sayılıyormuş. Bol bol su için ceviz badem gibi sütünüzü yağlandıracak besinler tüketin. Canı sağolsun kuzucukların yeterki😊kilo inişli çıkışlı oluyor bazı dönemlerde
dorukeymeninannesi Fahriye_sb bizde 100 gram almış sadece boyda hiç uzamamış meme reddinden dolayı içmiyor bi türlü
Fahriye_sb Egeanul sizin bebiş de az az mı emiyodu bende üzülüyorum niye durduk yere kilo alimi bu kadar azaldı diye
Fahriye_sb Egeanul bu ara sürekli ağlama halinde huzursuz uykuya geç daliyo atak haftasi herhalde bi de benim bebek 10 gündür kakasini yapmiyo onun da etkisi varmıdır acaba
Egeanul Fahriye_sb anne sütü alan bebek 10 güne kadar yapmamsı normalmiş ama ben 5 günü geçirmiyordum gliserin fitil alışkanlık yapmaz dedi doktorumuz
Egeanul Fahriye_sb yok merak etme alışkanlık yapmaz dedi zaten doktorumuz 4 gün yapmazsa kullanabilirsin 4. Gün demişti
Esen_93 Fahriye_sb benimki suan 6 bucuk aylik kilosu iyise ve sagligi yerindeyse takilmayin boyle seylere.
Fahriye_sb Yasemin38 inanın baya su içiyorum aksatmadan ceviz falan yemeye çalışıyorum insan üzülüyo normal olsa bile bazen sağlıklı olsunlar da dediginiz gibi 😊🙏
Fahriye_sb dorukeymeninannesi nolucak bu ay böyle yaa herkeste aynı sorun sanırım bizim ki de az az emiyo
Bal91 Fahriye_sb bizdeb250 gram aldık canım ama benim bebeğim çok kusuyor ondan dolayı alamadı bu ay sebebini biliyorum