[20.05 19:49] Melis Çelikcan Aruk: Vural bey tekrar merhaba.
Oğlum 3-4 gündür gündüzleri full ağlıyor. gazıyla mı ilgili bir problemi var diyeceğim ama rahat cıkarıyor ağzından. Ama sanki midesi bulanıyor gibi ağzını hareket ettiriyor. Çoğu zamanda kusuyor zaten.
Gündüzleri emmiyor neredeyse, memeye yaklaştıkça kıyamet kopuyor. Sağıp veriyorum, bazen biberondan bile içmiyor. Artık ağlamaktan sesi kısıldı, cıkmayacak derecede..
Aksam olunca rahatlıyor saat 20.00den sonra sabah 5 e kadar sıkıntı yok, sonra tekrar başlıyoruz.
Bir rahatsızlığından dolayı mı böyle, yoksa sebebi yok mu anlayamıyorum.
[20.05 20:04] Dr Vural Kesik: Sizin anlattıklarınız tam reflü ile uyumlu. Bebeğin kafasını yukarıda Olacak şekilde yatırın mide asidi yemek borusu ile yukarıya doğru çıktıkça çocuğun Boğazını tahriş ediyor ondan dolayı canı yanıyor olabilir
Gaviscon infant saşe alın yarım çay bardağı Su içerisine bir poşet dökerek hazırlayın her besleme sonrasında üç çay kaşığı bebeğe içirin bu şekilde bir rahatlama sağlarsınız
Umarım işe yarar. İlaçları var zaten bende.