44 günlük bebeğim var, 4 gündür gündüzleri sadece ağlıyor. Akşamları hiçbir şeyi yok ama. Saba 7 gibi güne başlıyoruz o saatten sonra hiç susmuyor. Ağlamaktan memeyi de almıyor. Sağıp veriyorum ya da mama veriyorum, biberonu bile tutmuyor çoğu zaman ağlamaktan. Nesi var anlamadım. Ama saat 20.00 den sonra ağlayan sanki o bebek değil. Bugun bahçeye çıkardık, kucaktan kucaga herkesin koynunda uyudu totalde 3 saat kadar ama eve gelince yine başladı ağlamaya. Benim kucağımda da sakinleşmiyor. Daha çok memeye yaklaştıkça kıyamet kopuyor. Sesi kısıldı yavrumun iyice. Hırıltı geliyor artık. Yatıyor aglıyor, kucakta aglıyor., ayakta sallıyorum ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım iyice..sesini duysanız yüreğiniz parçalanır resmen 😔😢