AsyaninAnnesiiii goktugkara çok geçmiş olsun iyi olsun da bebeginiz dikkat edersiniz artık . Bende bilmiyordum dönebileceğini bundan sonra uyarırım çevremdekileri filan 😶
Morusevenanne goktugkara canım geçmiş olsun döner bizimki de 2,5 aylık. Gecen koltukta yatırdık önüne de nolur nolmaz sehpayı çekmiştim. Bi ağladı koştum az daha düşecekmiş kafasını sehpanın köşesi sıyırmış hatta.
goktugkara Morusevenanne tesekkur ederım ayyy ımm demek tek degılmısız bundan sonra dha dıkkatlı olacagum
TalentedMom goktugkara yüksek değilse sorun olmaz diye biliyorum doktorlar belirli bir yükseklikte sorun olmayacağını söylüyorlar düştükten sonra uyutmamak lazımdık geçmiş olsun