goktugkara Merhaba bebegım 2 aylık koltuga yatırmıstım mutfakta işim vardı bı geldim düşmüş asagı ya 2 aylık bebek nasıl dönebilir hala sokayım bı sıkıntı yok gozlemledım ama 2 aylık bebekler doner mı
Dn123 goktugkara donmemistir gaz sancısı falan gelmiştir aciyla atmıştır kendiji. Kizim 8 gunlukken sarılık icin hastaneye yatti. Gözüne goz bandi taktılar cok sıkmışlar kizim kuvezin bir basindan diğer uca attı kendini . Burnu kizarmisti. Bir yeri acimistir
Morfrenk goktugkara belki tam değilse yan dönmüştür koltukta biraz çöktüyse aşağı gitmiştir yavrum. Bi daha o şekilde koymayın sırt yerine çocuğun başı gelsin en azından dönerse sağa sola gider. Uyutmayın bir kaç saat aman dikkat edin
goktugkara Morfrenk bilemiyorum artık ama geldıgumde yerde yatıyor du evet uyutmadım bı kac saat suan ıyı cok sukur keyfi yerinde bı sıkıntı yok
DoganurcaN Aa şoka girdim bende nasıl atıyolar hiç duymamıştım böyle bişey, benimki de daha dönmüyo ama tedbirli olmak lazım demek
ahkalbimm goktugkara belki de çünkü ben şans eseri öğrendim kanepenin üzerine koymuştum pat döndü Allah tan yanındaydım
Canan_sezer Ben hastanede bir anneden duymuştum bebegi cok gazlıymıl ama 5 günlük falan bırakıyor koltuga geldigin bebek yerde kadın deliriyorum diyordu hastadene yanş gaz sancısıyla kıyamadığım artık nasıl sancısı olduysa çırpınıp kendini atıyormuş
Canan_sezer Çık gecmiş olsun inşallah iyi olur bebeğiniz ne okursa olsun dikkat etmek lazımmış demek bende bırakıyorum cık sonra korkmuştum valka
Elvinmeva goktugkara dönüyırlar canım bnm kızım da 2.5 aylık bazen yatakta düz bırakıyorum 2 dklıgına geldiğimde yan yada ters dönmüş oluyor geçenlerde de yatağa yanıma yatırmıştım ne olur ne olmaz diye bnden uzağa yatırmıştm bü kalktım kafasını ata ata yanıma gelmiş ayakları koyduğum yerde kalmış dikkatvetmekte fayda var
goktugkara AsyaninAnnesiiii donmuyor dıye bırakmıştım ama ıstee bugun ısım oldgunda hep yere yatırdım
AsyaninAnnesiiii goktugkara çok geçmiş olsun iyi olsun da bebeginiz dikkat edersiniz artık . Bende bilmiyordum dönebileceğini bundan sonra uyarırım çevremdekileri filan 😶