1850 Sumbul1 biberonun delıklerınde sıkıntı vardır. Biz reflü maması kullanıyoruz o çok koyu mesela akmıyor tek delik orta hızkı akışa gectık. Diger mamalarda tek delık yavas akısta bıle akıyordu🤷🏻♀️