Sumbul1 Selam 🙋🏻♀️ Normal de hipp mama kullanıyorduk bugün bebelac aldık ama biberondan akmıyor 😞 avent in 3 delikli biberonunu kullanıyorum 90 cc suya 3 ölçek mama koyuyorum ama
Ozlem06 Sumbul1 ilk defa boyle bir sey duydum bende bebelac kullaniyorum tek selikli hemde bizim akiyor
Dorukabras Sumbul1 bebelac da bende böyle bir şey yaşamadım tek delik hem de. Ama aptamil ar yani reflü mamasi akmıyor deldim öyle veriyorum mecburen 🤷🏻♀️
Aleynaozkaya Sumbul1 benimki de öyle oldu biberonun ucunu bıcakla az bişey açtım deliğini çok güzel içiyor
Talhaninannesi Sumbul1 bende bebelac kullanıyorum tek delikli biberon kullaniyoruz hic boyle birsey yasamadim
Kahvegerek Aynen bizde aptamil kullanınca öyleydi akmıyordu sanki biberondan sma aldık çok akışkan bir mama bebiş severek içiyor
Asafeymeninannesi Kahvegerek aptamili şu an kullanıyorum biberondan gayet iyi akıo 😊 terbiyesizlik biberonlarımızda🤣
Aleynaozkaya Sumbul1 deliği çok az büyütün deneme yapın ama bişey olacagını sanmıyorum kafasının altına yastık koyun kaçmaz
Kahvegerek Asafeymeninannesi olabilir o zaman bebedorunkini kullanıyorduk kızıp hem mamayı hem biberonu değiştirdik
Asafeymeninannesi Sumbul1 aleyküm selam aptamilden önce bende hipp'i kullandım herhangi bir sıkıntı yaşamadım 70 ccye 3 ölçek koymama rağmen
Sumbul1 thelake Çok keserimde bu sefer biberonun emziğini bozarım birde anne sütü çok akar diye korkuyorum aslında ☺️ İğne ile hafif genişlettim bakalım denicem