Ecrinnnnnnn ya bize de kakada enfeksiyon var dedi az miktarda lokosit enfeksiyonu var yaziyor sonuc kagidinda, kendi cocuk doktoruna goturememistim tahlil yaptordigimiizda baska doktor bakmisti, bakan doktor antibiyotik yazdi bizde o telasla baslattik hrmrn antobiyotige, sonra kendi doktoruna soylefim, cok az enfeksiyon var keske baslamasaydiniz antibiyotik, alerjisi var sizin cocugunuzun kesin eti sutu yumurtayi domatesi salcayi kuruyemisi falan dedi