Birbebek34 bende korkmazda aldım çeyiz seti evlenirken. Keşke almasaydım. Bin pişman oldum. Kaç kere şikayetler maillerle uğraştım. Bıçak seti almıştım paslandı daha kullanmadan beni suçladılar ama peşini bırakmadım genel merkezine falan ulaştım iade edip başka bir şey aldım ne yazık ki para iadesi olmuyordu ama benim aldığım ürünün garantisi bitmemişti. Sizinde garantisi devam ediyorsa hemen değişim isteyin bence para iadesi yapmıyorlar. Aslında yapmaları lazım da çok uğraşmak lazım o kadar enerjim yoktu benim