Utkucan Birbebek34 çok garip ya inan çok özenli kullanmam ona rağmen hiç sorun yaşamadım sen gönder direk görüş yani durumuda parlatıp göndermeyin falan de
Birbebek34 Utkucan bende cok ozenli kullanıyorum yıkadım mi kuruymadan asla dolabaa kaldırmam makinaya atmam elde yıkarim ama bi tenceren zaten kutudan çıkardığında baktım kapak kısmı paslanmıştı bile kullanima baglı degil bence yapısinda sorun var
Tatliheyecan Birbebek34 bende Çelik takımımda sorun yaşamadım ama granit olanı asla tavsiye etmem sanki demir kaşıklarla dibi kazınmış gibi oldu.
Flamingom Birbebek34 ya ben emin değilim ama ömür boyu garanti gibi bişey oluyordu hangi marka bilemedim 😂
Utkucan Birbebek34 yok canım ben baya özensiz kullanıyorum makineyede atarım kurutmamda öyle özel dikkat etmem yani seninki bu kadar dikkatine rağmen sıkıntılı ise ya ürünler sahte yada cidden problemli yani gönder baksınlar bir şekilde
Flamingom Birbebek34 ben kendi mağazasından almıştım demek ki 5 senem daha var ama bence ihtiyaç olmaz gibi bence sizde bir sorun mağazaya ya da genel müdürlük gibi
VelardaEdiz Birbebek34 hiç sorun yaşamadım annem kullanıyordu korkmaz yıllardır aynı tencerele bende 3 yıl önce çeyizime aldım hiç sorun yaşamadım daha
Merve201119 Birbebek34 korkmazdan granit tencere almıştım içi soyuldu grsnitleri kalktı gönderdim bana 15 gün içinde yenisini yollamışlardi
Birbebek34 Merve201119 inşallah benim tencerleri de parlatip göndermezler bende yenisini gondersinler istiyorum 😑
Busrminel Birbebek34 korkmazın herseyi çok kötü alana kadar müşteriyle konuştum süper ilgileniyorlar aldıktan sonra umursamıyorlar benimde tencerelerim vardı 2 yıl içinde çöp oldu bi daha da bişey Almam ordan hiç uğraşmayın kullanabildiğiniz kadar kullanın sonra güzel bir yerden alırsınız.
Birbebek34 Busrminel ben 1 buçuk yıllık evliyim hani yeni aldigimda da daha kullanmadan pas gördüm degildir diye dudundum yemek yapinca icine aktı yani gondericem yenisini gonderisnler dediginiz gibi alınca ovmeyi çok iyi biliyorlar
eymenzeynep Evet benim Korkmaz tencerelerimde paslandı aldığım yere götürdüm servise verdiler parlatmışlar değişim olmamış. Ama şu an memnunum pas vs yok iç tarafında sadece dış alt tabanında var içinde olmadığı sürece sıkıntı yapmıyorum
Birbebek34 eymenzeynep demekki sizfe de olmuş bakalım bende gondeticem patlatırlar mı değiştirirler mi
Merve201119 Birbebek34 Korkmazdan kuzenimde bıçak seti almıştı paslandi ve değiştirdiler yani bildiğim kadarıyla değiştiriyor umarım dizinde degistirir