Gul-irmak benim bebeğim de 7 aylık üç ay önce karnı boyun altı kızardı egzama gibi oldu ama egzama değilmiş doktor da cildi çok kuru olduğu için olduğunu söyledi mustelanın şampuanını aldım nemlendiricisini de öneriyorlar ama benim aldığımda eczanede yoktu bioderma atodermi önerdi eczacı kullandım çok memnun kaldım sürmediği zaman yeniden kızarıyor ama kesinlikle mustelanın ürünleri çok güzel