Benim kızımda 2 yaşında aynı şeyi 4 aylıktan beri yaşıyoruz. doktoru vücudu için mustela Stelatopia yüz içinde aynısının face olanını kullanmamı söyledi. Gerçekten çok iyi geliyor. Büyük boy alıyorum. Uzun sürede gidiyor. Ayrıca bebek yağlarını sıcak havalarda kullanmak yanık ve isiliklere neden oluyor. Oyuzden yazın kesinlikle nemlendirici kullanın. Birde güneşe çıkmadan güneş kremi