Alsem canım benim de bebeğim doğduğunda eds ile veriyordum çok zor olduğu için doktorumuzun tavsiyesi üzerine medela calma biberon aldım. Meme reddi yaşamamak için o biberonu kullandım. Çok da memnun kaldım, şu an bebeğim 3 bucuk aylık oldu, mama kullanmıyoruz ama sağdığım sütümü halen o biberonla veriyorum. Fiyatı yüksek bir ürün, bir de internetten sipariş ettik bazı hesaplarda satışı oluyor, ama Türkiye de satışı olmadğı için yurt dışından getiriyorlar. Bütçen uyuyorsa kesinlikle tavsiye ederim.