Alsem merhaba benim bebeğim de 4 aylık. İlk aşamada sarılık riski olduğu için mama başladık ve o günlerde çok uyudu doğru düzgün çekmedi göğsümü. Şimdilerde ise ara öğün olarak emiyor emmek istiyor ama 4.dk da süt azalıyor çıldırıyor, çekmiyor sonrasında. Benim içinde faydalı olur mu acaba bu yöntem. Çekmesini arttırırsa sütümün de artmasını sağlar mı? Hala 1 gr da olsa anne sütü alsın diye çırpınanlardanım.