Ruveydaa98 hiçbir sorun olmadı canım. Sadece 30.haftaya dogru gögüslerim çok hassaslaştı. Biraz azaldı sütüm. Emzirirken de acımıyordu ama hassas ya irite oluyordum. Doktorum da ısrarla kesmemi söylemişti. Çünkü bebek her meme başını çektiğinde rahim kasılır ve erken dogum riski olabilir. Risk almayalım sen kes diyordu hep. Çocuk doktorumuz da takip ederek devam edebilirsin diyordu. Artı eksi birsürü şey anlattı. Net birşey söylemedi kararı bana bıraktı. Bende hep tetikte sürekli takip ederek doguma kadar emzirdim. Tiksinseydi oğlum kesecektim.çünkü hormonlardan dolayı sütün tadı degişebiliyormuş. Olmadı. Oğlum tam gaz emdi. Bazen süt kendiliginden birden kesilebiliyormuş. Oda olmadı. Birde karnımdakinin gelişimi de önemliydi benim için. Biraz az kilo alsaydı emziridigm için diyecektim yine kesecektim. Oda olmadı. Kilosu herşeyi hep iyi gitti. Emzirecegim gittigi yere kadar dedim ve şuan beraber emiyorlar.