Ruveydaa98 Ya şöyle birşey sağdan soldan çok akıl veren oldu acı biber sür, bant yapıştır, boya vs. Hiç birine kulak asmadım. Mesela doktorunuza sorduktan sonra kes derse birden kesmeyin azaltın memeyi, çok ısrar edince verin sonra zaten gözü aramaz eskisi gibi günde 1 kereye 10 saniyeye falan indi emmesi ondan sonra ben zaten ilaca başladım kestim. Önü açık kıyafet giymedim, istediğinde oyaladım onun yerine süt meyve suyu verdim. Şükür şuan iyiyiz. Bugün önü açık giydim istedi hemen üstüme tşört giydim önü kapalı 😄. Anne ve bebek için çok zor bir süreç ama ikinizinde stres olmaması lazım🌺