aylizinannesiii EslemEva_23 Malesef ben baska sehirdeyim ailem başka şehirde kaynanamlar baska şehirde 😂
Simay41 aylizinannesiii eşim evdeyken yapıyorum ben ya o bakıyor yada ben yanıma alıp hem onunla oynuyorum hem topluyorum eşyaları
Simay41 aylizinannesiii allah yardımcınız olsun hiç tanıdığınız yok mu benimde yok gerçi burada ama ne bileyim komşunuz arkadaşınız falan veya kardeşiniz varsa o gelse yardımcı olsa
fatimas27 aylizinannesiii bacim. Ben de senin gibi kara kara düşünüyorum ev taşıyacağım bu günlerde kizim 17 oğlum 2 aylik ve esimin işi geregi kimsem yok yanim da
aylizinannesiii fatimas27 Canim sende bide kucuk bebiste var Allah kolaylik versin bende oturdum eşyalara bakiyorum nasıl kolilenecek diye virusten annemleride cagiramiyorum 🥴
[silindi] aylizinannesiii evi ateşe ver valla daha kolay. Aksam esim gelince topluyordum hergun 1 oda anca.hatta birine beddua etmek yerine cocukla taşın derim diyordum Allah yardımcınız olsun
SinyorinA aylizinannesiii benim oglum 13aylik sanirim yakinda bizde tasinacagizz bugun eşimin işyerinden haber geldi bu durum benide biraz korkutuyor acikcasi 😱
Hercai88 aylizinannesiii evet alıştı canım ama ilk günler uyumadı yemedi içmesi resmen depresyona girdi çocuk hastalandı sora 🤦🏻♀️
Annebaba aylizinannesiii bayram haftası taşındık oğlum 6 aylıkken. Allah razı olsun toplanırken eşimin teyzesi yardım etti. En büyük işi o yaptı. Yerleşirken de teyzemiz ve iki kuzenim yardım etti evi yengem temizledi. Çok iyi geçti 😍