nursocum Canım biz hep sma kullandık, 2 ay önce biberon reddi yaşadığımızda bebelac’a geçtik, 1 ay götürdü. Sonra bıraktı, geçenlerde humana aldım, 2-3 öğün içti sonra yine bıraktı. Şimdi de aptamil kullanıyorum, dudağına bile sürtmüyor. İşin ilginç tarafı, aynı alıştırma bardağı ile su verdim lıkır lıkır içti