Woody peki, emzirdikten sonra yarım saat kaçta tutuyor muydunuz. Çok şükür iki kere emzirdim altı da ve yedi de gazdan sonra kusması. Yirmi dk kucağımda kaldı, şimdide uyudu. Nasıl vereceğimi şaşırdım. 2 saatte bir hep 20 dk emziriyordum. Şimdi 1 saatte emzirip sütümle karıştırıp her saat başı ilacı mı vereyim. Dr da bir de çok verirsen kabız olur dedi, zaten 8-9 günde anca kaka yapıyordu. Bir de bebeğim bir saatte bir uyuyor.yani biz sadece emzir ve kucak uyku oluyor. Siz nasıl oyun+uyku da yapabiliyorsunuz😞 kaç aylıktı geçti mi hemen. Çocuğum çok huzursuz :(